L4tje: inspiratie, fotografie, tuin, leven!

Mijn foto
Dit ben ik in woorden en zinnen: juf,dierenliefhebster,levensgenieter,blij met mijn vriendinnen,altijd bezig,ik heb het allerliefste vriendje,hou van het leven, trots op mezelf,spontaan, kletster,theedrinken,kleding-gek,lekker eten,hou van rommelen in mijn huisje,altijd tijd voor verandering,ambitieus,schoon,ijdel,strever,creatief (al zou ik nog veel creatiever willen zijn en ja...wat nog niet meer...?

zaterdag 25 juni 2011

Super-site met oneindig veel recepten!


www.okokorecepten.nl is een geweldige site met oneindig veel recepten, instructievideo's, recepten op het seizoen, receptentoppers, recepten van alle beroemde chefkoks, recepten op menugang, recepten op bepaalde type groente en nog veeeel meer! Iedereen die van koken en lekker eten houdt moet hier echt even een kijkje nemen.
Maar let op: deze site inspireert om direct naar de winkel te hollen....:-)
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je ergens op reageren? Klets maar raak...